دانش آموزان ادبیات پیش دانشگاهی نمونه

dostane paye

کوتاه ترین فاصله برای گفتن دوستت دارم یک لبخند است
میخندی؟
 یا
 بخندم؟


باید فراموشت کنم چندیست تمرین میکنم
من میتوانم میشود
آرام تلقین میکنم
فکری برای این دل آرام غمگین میکنم
من می پذیرم میرم
خود را برای درک این صدبار تحسین میکنم
کم کم ز یادت میروم
ای جمله را با تلخیش
صدبار تکرار میکنم....




کاش میشد بچگی را زنده کرد
کودکی شد کودکانه گریه کرد
شعر قهر قهر تا قیامت را سرود
آن قیامت که دمی بیشتر نبود
فاصله با کودکی هامان چه کرد؟؟؟
کاش میشد بچگانه خنده کرد.....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 26 فروردين 1391برچسب:,ساعت 13:38 توسط Fatima| |


Power By: LoxBlog.Com